Genesys Cloud – molnbaserat kontaktcenter utan strul

Kontakta oss

Genesys Cloud är ett molnbaserat kontaktcenter som kopplar ihop alla kanaler och kontaktvägar. Tjänsten ger full koll på alla ärenden och gör att ni kan leverera en riktig bra kundupplevelse.

Prova innan du bestämmer dig

Just nu har du möjlighet att prova Genesys Cloud kostnadsfritt i en månad, med gratis installation. Du förbinder dig inte till något och kan när du vill välja att avsluta samarbetet. Fyll i formuläret, så hör vi av oss inom kort för att boka in din provperiod.

Provperiodens fyra faser:

1. Uppstartsfas – Här går vi igenom funktionalitet, uppsättning och utbildar vid behov

2. Oberoende test – Vi gör en behovsanalys och identifierar förbättringspotential

3. Recension och justering – Vi gör integrationer och anpassar de i enlighet med behovsanalysen

4. Sluttest – Vi fastställer slutsatser och gör en rekommendation för nästa steg

Provperiodens fyra faser:

Så fick Benify friktionsfria kundupplevelser

“Med Genesys Cloud tappar vi aldrig en kund. Vi ser också fördelen med att ha Genesys Cloud integrerat med Salesforce för att få maximal nytta och effekt från de bästa av två världar.”

Philip Hagenfeldt, Operations System Lead på Benify.

Så fick Benify friktionsfria kundupplevelser

Fler fördelar med ett molnbaserat kontaktcenter

Genesys Cloud är en omnikanallösning som ger dina medarbetare inom support och försäljning tillgång till hela kundbilden. Det gör både att de kan jobba effektivare och att dina kunder får ett smidigt och sömlöst bemötande – oavsett kontaktväg.

1. Gemensam kö för alla ärenden – oavsett kanal

Alla supportärenden kan samlas i en gemensam kö, oavsett vilken kanal kunden använder i den initiala kontakten. Det ger en snabbare och mer precis hantering, eftersom kundkontakter från olika kanaler centraliseras och kan fördelas effektivt efter ärendets natur och handläggarnas expertis. 

2. Integration med stödsystem för en samlad bild

En stor tidstjuv för dina kundtjänstagenter är att de måste växla mellan olika fönster och applikationer för att läsa in sig på ärenden och hitta information. Det de inte hittar behöver de fråga kunden om, vilket tar ännu längre tid (och försämrar kundupplevelsen). Smarta integrationer med olika stödsystem hjälper dina medarbetare att få en helhetsbild i samma vy.

3. Snabb och smidig implementering med rätt partner

GlobalConnect har tagit fram en snabb och smidig process för att implementera vår molnbaserade kontaktcenterlösning, som bygger på Genesys Clouds beprövade teknologi. På bara en månad kan du och dina medarbetare komma igång med lösningen och testa den i er vardag.

Vill du veta mer om hur din verksamhet kan maximera värdet av en omnikanallösning?

Missa inte vår guide: 6 sätt att få snabb avkastning på ditt molnbaserade kontaktcenter.
Vill du veta mer om hur din verksamhet kan maximera värdet av en omnikanallösning?